Kaartenverkoop tvv Sniffing Snouts

Het is zo ver, dit jaar doe ik mee aan het goede doel. Voor de Warmste week heb ik een reeks kerstkaartjes ontworpen die ik zal verkopen ten voordele van Sniffing Snouts. Ik ben zelf een enorme dierenvriend en vind het idee dat elke hond of elke kat een gouden nestje moet krijgen een top idee! Vandaar dat ik ook voor deze VZW gekozen heb. Meer info over Sniffing Snouts kan je vinden op www.sniffingsnouts.be

Hier vind je alvast de kaarten die beschikbaar zijn voor verkoop. Voor een pakketje van 2 kaarten betaal je €3 en voor een pakketje van 4 kaarten betaal je €5. Verzending binnen Belgie is mogelijk! Stuur gerust een mailtje naar femkegielkens@icloud.com voor meer info of voor bestelling. Ook kan je via mijn facebookpagina een priveberichtje sturen voor een bestelling of voor meer info.

facebookpagina Illustraties Femke Gielkens

 

 

kaarten-verkoop-affiche-1478938314

3 thoughts on “Kaartenverkoop tvv Sniffing Snouts”

Leave a Reply

